Våren på väg?

2011-03-20 @ 16:55:41

Igår, under lördagsmorgonen var det dags för morgonskidåkning. De brukar ha det i Hemsedal varje lördag morgon, och eftersom det är sista gången nästa vecka och vi aldrig provat på, kände vi det var på tiden..
Så klockan ringde lite efter 6.00 och dags att gå upp, klä på sig skidkläderna och in mot Hemsedal, där vi möttes av tidigt solsken.
Vi fick frukost, och efter det var det i ut i backen runt halv 8-tiden. Vädret höll sig några minuter men plötsligt började det snöa mitt i allt och sedan sol igen. Fick några härliga bilder med kameran.
Senare på dagen var det jobb, och eftersom det var fint väder hos oss i Solheisen, var det grillning som gällde. Riktigt härligt med strålande sol och grilla hamburgare! Kanske våren är påväg till Hemsedal?
Idag har varit en ganska lugn dag, började med vask av några hyttor, sedan cafét. Mitt i det lugna kom folk på en och samma gång, och det blev fullt i cafét. Men efter någon timme gav sig folk ut i backen igen.
Ikväll är vi bortbjudna på middag hos Kristian, får se vad det blir för spännande han bjuder på :)


Jag och Karin på morgonski


Karin och Kristian


Här kommer jag!


Kommentarer

Postat av: Malin

Mysigt med middag i Trollis! Hälsa!

2011-03-21 @ 12:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback