Glad igen!

2011-02-19 @ 17:00:42
Ja, nu har humöret vänt :) Det har löst sig med banken och bara det är en stor lättnad!
Idag började jag jobba kl 11, men känns som oavsett vilken tid man börjar är man alltid lika trött när man slutar - vi har en hel del att göra när det nu är helg och särskilt när det är Ski camp här i Solheisen. Jag var en aning trött när jag började vid 11, men när man väl har kommit igång då flyter det på, gick riktigt bra idag!
Imorgon och även måndag är det också skicamp så blir nog minst lika mycket folk dessa dagar, också att det är strålande sol i backarna lockar ju självklart en del åkare. Och det lär strömma in en hel del i veckan också eftersom det nu är norrmännens sportlov här uppe, och känner ni mig rätt så gillar jag att hålla igång och ha mycket att göra så det blir nog en fartfull och rolig vecka framöver.

Nu tänkte jag kila hem och fortsätta titta på One Tree Hill, serien som jag numera sitter fastklistrad framför, och sedan blir det lite träning och god mat ikväll :)
Ha en fin kväll, tjing!

Kommentarer

Postat av: Anonym

jasså träning, det sa du inte i telefonen :)vad tränar du? Puss

2011-02-19 @ 18:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback