Ny vecka

2011-01-25 @ 17:29:25
Återigen ny vecka, tiden går fort här i Hemsedal :) I fredags var det p-fest som sagt, en lugn sådan men var trevligt ändå och träffa de flesta utanför jobbet så att säga.. och måste tillägga... är det bara jag i hela världen som aldrig hade sett "Grevinnan och Betjänten" innan? De verkade tro att jag var från Mars eller något, så för att en gång för alla.. fick jag se klippet på youtube. Såå märkvärdigt var det väl inte?! Men de tyckte det var ungefär en jämförelse som att se Kalle Anka på julafton :)

Sedan kom helgen och Ski camp var i full gång, folk strömmade in och kaffe, varm choklad, hamburgare, pizza och buffé gick åt tills de blev mätta och belåtna några timmar senare - jag säger då det, 10000 steg check!
Måndagen var vi lediga och fick bli en tur till Hemsedal skisenter och åka lite, så härligt att glida ner för backarna (trots en del motstånd från snön och benen), och imorgon ev. på det igen! Fast i Solheisen blir det då, så hoppas på solen!

Ha de!

Kommentarer

Postat av: Storstrumpan

Jag har då aldrig sett Kvinnan & Betjänten, och hyfsad intellektuell vill jag ändå påstå att jag är ;)

Saknar dig VÄLDIGT mycket.

Puss!

2011-01-26 @ 23:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback