Bilder!

2011-03-01 @ 18:41:28
Och så var det tisdag igen, veckorna går otroligt fort här uppe och de senaste nästan två veckorna har jag jobbat jobbat och jobbat.. känns i både armar och ben och rygg att man jobbat en hel del, så ska bli skönt med lite ledighet några dagar fr.o.m. torsdag.
Men lär bli en hel del gjort de dagarna ändå, ingen vila här inte, då min vän Emma kommer på besök, ska lära henne åka skidor - ska bli kul! Och lite annat skoj ska vi nog också hitta på :)

Helgen som varit har varit en intensiv sådan, Tapasfest på lördagen, som gick riktigt bra. Slutade 02.30, och upp på jobb igen 09.00 dagen efter. Jag var väldigt sliten den dagen, och fick mig en powernap direkt efter jobbet.
Och igår började jag 11.00. En hyfsad lugn dag med en del gäster, men inte att jämföra med förra veckan.
Idag jobbade jag själv och det var det desto mer att göra; vid 12-tiden kom ALLA kändes det som, och det blev en hel del hamburgare, kyllingsalater, gullaschsoppor och en massa cappuccionos utskickade, och folket blev nöjda tror jag :) Var en riktigt bra jobbdag och allt flöt på bra och på gott humör då kan det inte bli mycket bättre!
Får se hur morgondagen blir, det får jag se...

Nu ska jag minsann lägga upp lite bilder på vad jag bland annat hittat på, på senaste,
Ha de!

                   
Hemmagjord musli - före...        ...efter, mycket nöjd!

                             
Denna tidning är vi riktigt insatta i      Min favvo-serie!

                      
Mitt hem! (Ovandelen alltså)                  Tapas-fest


Sol på toppen kl. 5 på em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback