Ledighet

2011-02-04 @ 17:57:11
Idag är det fredag, ledig dag för mig.. gick upp runt 9-tiden för att slänga in en tvätt i maskinen och sen var tanken att åka till Hemsedal för att fixa lite, MEN.. bilen ville inte starta (så var lite sur på den en stund), så jag städade vår lägenhet lite och sen gav jag bilen ett nytt försök, men inte det inte...

för att inte bara låta dagen gå begav jag mig mot liftarna och tog några åk i backen, härligt md helt ny pudersnö och solsken! När benen gav upp gick jag hemåt, tog en snabbfika hos grannen och gav bilen ett sista försök och jodå! Då startade han minsann! Så for mot Hemsedal, fixade lite på banken, köpte nya byxor, och handlade det sista för min snart hemmalagade musli, får se hur den blir (av någon anledning har de inte rågflingor här i detta land...?)

Sedan kom jag hem - vrålhungrig, slängde i mig pasta och köttbullar och gick sedan hit till jobbet för att kolla mail m.m.
Nu ska jag gå hem för att ladda för en möjligtvis intensiv dag på jobbet imorgon, vem vet?

Ha de!

Kommentarer

Postat av: mickis

Din lyckost som kan åka skidor lite när du vill! Inte alls avundsjuk.. :)

2011-02-06 @ 21:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback