Segast i världen?

2011-03-17 @ 19:56:08

Kan man bli segare än vad jag är just nu? Men man mår som man förtjänar, till stor del i alla fall...
Förkylningen har blivit värre, tyvärr, näsan helt täppt och hostar från och till. Har provat te i mängder, ingefära, honungsvatten, nässpray - ja de flesta huskurer som kan kommas på men hjälper inte jättemycket.. men det är nog mitt eget fel då det blev utgång igår kväll. En utgång vi sett fram emot i månader som blev lyckad och kul, bra musik vilket är stort plus!
Idag är inte lika kul... dagen efter utgång plus krasslig är inte det bästa, så dagen har vart en slapp sådan. Gick upp runt halv 10-tiden, ner till Spar för att handla lite smått, och hem för att göra en riktigt god brunch - frallor, hemmagjord hallon/banan smoothie och te :)  Sedan började jag kolla på film, men somnade efter någon halvtimma.. vaknade 3 timmar senare, mådde lite bättre, men fortfarande segare än segast.
Så imorgon får jag antagligen ställa in skidåkningsplanerna (typiskt nog) och bara vila och inte göra någonting för att bli frisk! Det är såå tråkigt att vara sjuk, kan inte göra någonting, och känner mig så rastlös, så alla mess och samtal är mer än välkomna imorgon!
Tänkte visa lite bilder från en liten fjälltur igår. Det var tanken att bara ta det lugnt igår men nej, blev medbjuden på fjälltur på toppen av Gröndalen, och det var strålande sol och en av de finaste dagarna under hela säsongen, så var ganska gott att komma ut lite ändå.

Ha det gott :)

    
Långt upp på fjället                                                         

Utsikt från mitt fönster på morgonen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback