Snälla?...

2011-03-15 @ 16:30:40
Känns som en förkylning håller på att attackera mig med hosta och kliande i halsen, Snälla försvinn!
Måste vara pigg och kry till imorgon då vi ska ut på Hore Hallik-tema i Hemsedal, då gäller det att vara på topp, så håller mina tummar att jag inte blir värre. Har druckit 3 koppar te redan idag, så hoppas det ska hjälpa lite...

Idag har jag jobbat, ätit en av de godaste luncherna på länge - pastasallad med kylling och currydressing :) Men en väldigt stilla dag på jobbet, dock inte lika fint väder som igår, men hoppas på att det kommer solsken imorgon för då är jag ledig!

Ha det!


                                Bli frisk nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback