Då var man ensam...

2011-04-03 @ 17:23:09

Ja, nu har Karin åkt hem till Sverige med bror sin och lämnat mig ensam i Hemsedal. Inte helt ensam, men i vår lägenhet i alla fall. Men jag lämnade henne denna veckan, så jag antar det är jämnt.
Solen har tittat fram här i dalen :) Igår jobbade vi till 2-tiden, sedan bar det av mot after-ski i Hemsedal. Det var en konsert med bl.a. A1, så vi kom till Skistua runt halv 3-tiden, grymt mycket folk överallt och strålande sol med 16 plus.. rena sommaren! Jag, Karin och Karins bror Viktor tog varsin cider och stod och såg ut över backen samtidigt som bandet spelade. Louise kom en stund senare, och även Kristian med kompis och sedan fortsatte after-skin inne på Skistua, där det slutade med att folk stod på stolar och bord och dansade med samtidigt som bandet sjöng.
Runt 6-tiden slutade det på Skistua, och after-skin fortsatte på Stavkroa. Där var det ännu mer ös, köpte något att dricka och vi hittade ett bord, och började shaka loss! Mycket trevligt! Som en afterski ska vara från klockan halv 3 till 8 på kvällen :)
Vi åkte hem, tryckte bokstavligen ihop oss i vår bil. Käkade lite mat hemma och sedan bjöds det på tårta av Kristian på Solstua.
En mycket trevlig dag, med mycket skratt härligt väder och trevligt sällskap! Kan inte bli mycket bättre!
Längtar redan till 1 maj-festivalen, då det händer en hel del i Hemsedal.

Ett smakprov av bilder från Åre och helgen som varit...

 

 
___________________________________________________________________________________

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback