Bilder kommer...

2011-02-24 @ 19:01:06

Jag vet! Jag är inte världens bästa på att lägga upp bilder här på bloggen, ska bli skärpning på detta! En bild om dagen kan bli lite för mycket, men ska göra mitt bästa :)

Idag har det som sagt varit after ski, ingen typisk after ski direkt utan mest tv-tittande på VM istället, och blev inte många glada miner från norrmännen (som de trodde Norge skulle ta hem guld) utan guld och brons till Sverige :) Så mycket snack det varit för att inte tala om reklamerna, att "se norrmännen vinna över svenskarna på SVT", stämde inte riktigt va?

Nu ska jag bege mig hemåt för att vila upp mig för morgondagen. Känns som jag bara vilar och sover när jag inte jobbar, vilket jag visserligen bara orkar då jag jobbat flera dagar i sträck, plus en del kvällar och mycket att göra - så nog blir man lite sliten.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback